Pieczenie Jest Proste 3/2022

6,99 zł

„Low carb” znaczy tyle co „mało węglowodanów” i jest względnie nową koncepcją odżywiania o wielu obliczach. By wymienić tylko dwa: można odżywiać się, ograniczając jedynie węglowodany, ale można też przy tym schudnąć. To ostatnie oznacza, że trzeba się ściśle trzymać zasad „low carb”. Przemiana materii potrzebuje bowiem pewnego czasu, by przestawić uzyskiwanie energii z węglowodanów na tłuszcz i białko. Wówczas trzeba zwracać uwagę na to, aby potrawy zawierało dużo białka i tłuszczu.
Jeśli jednak chcemy tylko dostarczać w jedzeniu mniej węglowodanów, wówczas mamy więcej swobody w wyborze potraw. Można wtedy rozłożyć sobie mniejszą porcję węglowodanów na kilka posiłków albo wyszukać takie potrawy z ich mniejszą ilością, na które mamy ochotę rano, w południe lub wieczorem. I jeszcze jedna rada: można spokojnie dodawać do tych potraw twaróg, jajka i jogurt. Są ubogie w węglowodany i zawierają dużo białka, a czasem też tłuszczu. Doskonałym dodatkiem są też grzyby, które mogą zastąpić inne, bogate w węglowodany składniki, zwiększając jednocześnie objętość potraw. W każdym razie dnia z ograniczoną ilością węglowodanów są pyszne, a wiele z nich przyrządza się błyskawicznie. Wypróbujcie nasze przepisy!

Pieczenie Jest Proste 3/2022

6,99 zł
Ilość:
Dostawa
Zadaj pytanie

Tylko 48 w magazynie!

„Low carb” znaczy tyle co „mało węglowodanów” i jest względnie nową koncepcją odżywiania o wielu obliczach. By wymienić tylko dwa: można odżywiać się, ograniczając jedynie węglowodany, ale można też przy tym schudnąć. To ostatnie oznacza, że trzeba się ściśle trzymać zasad „low carb”. Przemiana materii potrzebuje bowiem pewnego czasu, by przestawić uzyskiwanie energii z węglowodanów na tłuszcz i białko. Wówczas trzeba zwracać uwagę na to, aby potrawy zawierało dużo białka i tłuszczu.
Jeśli jednak chcemy tylko dostarczać w jedzeniu mniej węglowodanów, wówczas mamy więcej swobody w wyborze potraw. Można wtedy rozłożyć sobie mniejszą porcję węglowodanów na kilka posiłków albo wyszukać takie potrawy z ich mniejszą ilością, na które mamy ochotę rano, w południe lub wieczorem. I jeszcze jedna rada: można spokojnie dodawać do tych potraw twaróg, jajka i jogurt. Są ubogie w węglowodany i zawierają dużo białka, a czasem też tłuszczu. Doskonałym dodatkiem są też grzyby, które mogą zastąpić inne, bogate w węglowodany składniki, zwiększając jednocześnie objętość potraw. W każdym razie dnia z ograniczoną ilością węglowodanów są pyszne, a wiele z nich przyrządza się błyskawicznie. Wypróbujcie nasze przepisy!